Dzisiaj jest: 26.4.2024, imieniny: Marii, Marzeny, Ryszarda

Przyczepka samochodowa - jaką wybrać?

Dodano: 5 lat temu Czytane: 1199 Autor:

Zakup przyczepki samochodowej może być z pozoru trudny jednak wystarczy znać te 3 podstawowe kwestie żeby dokonać odpowiedniego wyboru!

Przyczepka samochodowa - jaką wybrać?
Wybierając przyczepkę samochodową kieruj się tymi 3 prostymi zasadami:

1. Dostosuj DMC do swojego auta i przewożonych ładunków
Nie ma nic gorszego niż zakup przyczepy, która nie będzie pasować do naszego auta lub nie będzie w stanie przewieźć ładunków, do których przewożenia ją kupiliśmy. Zacznij więc od sprawdzenia pozycji O2 w dowodzie rejestracyjnym Twojego auta. W przypadku przyczep lekkich, do których ciągnięcia nie musisz mieć dodatkowych uprawnień będzie to maksymalnie 750 kg.

Następnie zastanów się jakie ładunki będziesz ciągać. Jeśli zmieścisz się do 750 kg (pamiętaj o odjęciu masy własnej przyczepy!), to przyczepka lekka będzie najlepszym i najtańszym wyborem. Jeśli chcesz ciągać więcej będziesz potrzebował specjalnej kategorii prawa jazdy i mocniejszej przyczepy.
​​​​​​
2. Wybierz wyposażenie dodatkowe
Niestety nie zawsze na zewnątrz jest piękne słońce i dobra pogoda. Czasami potrafi bardzo mocno padać. Wtedy warto mieć plandekę płaską lub stelaż z plandeką. Do niektórych ładunków przydadzą się burty siatkowe, a do jeszcze innych burty bis. Zastanów się przy zakupie jakiego wyposażenia potrzebujesz.

3. Wygoda zakupu i serwisowania
Obecnie przyczepki można zamówić przez wychodzenia z domu w sklepie internetowym www.unitrailer.pl - warto wybrać ten sposób na kupno przyczepy, ponieważ dostajemy wszystko gotowe razem z dokumentami do rejestracji bezpośrednio pod dom.

Wiele osób twierdzi, że przyczepki SAM są lepsze. Nie ma jednak na nie gwarancji, nie przechodzą testów homologacyjnych i nie da się ich łatwo serwisować. Nowa przyczepka samochodowa od sprawdzonego producenta to komfort i pewność jazdy.
Źródło: https://unitrailer.pl/
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.