Dzisiaj jest: 19.3.2024, imieniny: Aleksandryny, Józefa, Nicety
Ogłoszenie:

naprawa pomp wtryskowych bosch vp44 vp30 isuzu

numer ogłoszenia: 2105 dodano: 2017.06.08 ważne do: 2020.06.25 wyświetleń: 204
300 PLN
Szczegóły ogłoszenia:
                 REGENERUJEMY POMPY WTRYSKOWE BOSCH VP44 VP30 RÓWNIEŻ MECHANICZNIE JEŻELI JEST TAKA POTRZEBA. KOSZT REGENERACJI MECHANICZNEJ POMPY TO OKOŁO 900 - 1200 ZŁ. WYMIANIE PODLEGA PRZEDE WSZYSTKIM TŁOCZEK OD REGULACJI KĄTA WTRYSKU - CZASU WTRYSKU - POCZĄTKU TŁOCZENIA.    Z DOŚWIADCZENIE MOGĘ ŚMIAŁO POWIEDZIEĆ, ŻE 95 % USZKODZEŃ TO ELEKTRONIKA. JEŚLI Z SAMOCHODEM NIE BYŁO WCZEŚNIEJ ŻADNYCH PROBLEMÓW I NAGLE SILNIK NAM ZGASŁ LUB NIE CHCE ODPALIĆ PO POSTOJU, BĄDŹ W OGÓLE NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU, ŚWIADCZY TO WŁAŚNIE O USZKODZENIU STEROWNIKA POMPY. NATOMIAST JEŚLI SAMOCHÓD Z DNIA NA DZIEŃ ZACZĄŁ NAM WIĘCEJ PALIĆ, GŁOŚNIEJ PRACOWAĆ - TWARDYM METALICZNYM DŹWIĘKIEM, DYMIĆ, TO NIESTETY WTEDY MOŻE BYĆ ZATARTA MECHANIKA POMPY - TŁOK OD PRZESTAWIANIA KĄTA WTRYSKU. NIE JEST TO JESZCZE POTWIERDZONE ALE PO OTRZYMANIU  NAWET SAMEGO STEROWNIKA NAJLEPIEJ Z NIEWYKASOWANYMI BŁĘDAMI Z PAMIĘCI MOGĘ POSTAWIĆ PEWNĄ DIAGNOZĘ. W OBU PRZYPADKACH NA WYKONANĄ USŁUGĘ DAJEMY ROCZNĄ GWARANCJĘ. JEST TEŻ MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU INNEJ POMPY NA WYMIANĘ. 
                      PROSZĘ NIE SUGEROWAĆ SIĘ OPINIĄ WASZEGO MECHANIKA, ŻE STEROWNIK USZKODZIŁ SIĘ PRZEZ ZACIERAJĄCĄ SIĘ POMPĘ. JEDNO Z DRUGIM NIE MA NIC WSPÓLNEGO. USZKADZAJĄCY SIĘ OBWÓD STEROWANIA DAWKĄ PALIWA NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z OBWODEM PRZESTAWIACZA KĄTA WTRYSKU. INACZEJ STEROWANIE GRUBYMI GÓRNYMI KABLAMI OD DAWKI TO CO NAS INTERESUJE, NIE MA NIC WSPÓLNEGO ZE STEROWANIEM CIENKIMI DOLNYMI KABLAMI OD KĄTA WTRYSKU. DWA OSOBNE OBWODY. JEST TO PO PROSTU EFEKT POLITYKI BOSCH SERWISÓW. LEPIEJ REGENEROWAĆ CAŁĄ POMPĘ ZA OKOŁO 3000 ZŁ NIŻ WYMIENIAĆ CZY NAPRAWIAĆ SAM STEROWNIK. KAŻDY,WIDZI JAK SIĘ MA 300 ZŁ DO 3 TYSIĘCY, TYLKO CO JAK SAMOCHÓD TYLE JEST WARTY? DLATEGO DAJĘ NAWET NA SAMĄ ELEKTRONIKĘ ROK GWARANCJI. A JAK POMPA ZACZNIE SIĘ ZACIERAĆ MECHANICZNIE BO TEŻ TAK SIĘ ZDARZA, TO SAMOCHÓD WAM NIE ZGAŚNIE TYLKO ZACZNIE NIEDOMAGAĆ. I JAK PISAŁEM WCZEŚNIEJ TE NIEDOMAGANIA SĄ GORSZE NIŻ CAŁKOWITE UNIERUCHOMIENIE SILNIKA. BO GDY SAMOCHÓD NAM NAGLE ZGASŁ, NIE ODPALIŁ PO POSTOJU, BĄDŹ W OGÓLE NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU TO MOŻEMY BYĆ PEWNI ŻE TO WINA STEROWNIKA. 
                  INACZEJ SYTUACJA SIĘ MA JEŻELI KTOŚ SAM PRÓBOWAŁ COŚ NAPRAWIĆ LUB DAŁ TO DO ROBOTY PIERWSZEMU LEPSZEMU "SPECOWI". PROSZĘ MI WIERZYĆ, JEST TERAZ TYLE NAPRAWIACZY ILE FILMÓW NA YOUTUBIE KTÓRE POWINNY SIĘ NAZYWAĆ "JAK KOMUŚ ZEPSUĆ STEROWNIK NIEODWRACALNIE" PROSZĘ NIE RYZYKOWAĆ BO WBREW POZOROM JEST TO SKOMPLIKOWANA PROCEDURA. POD ŻELEM ZNAJDUJĄ SIĘ POŁĄCZENIA CIENKIE JAK WŁOS, KTÓRE WIDAĆ PO POWIĘKSZENIU. DRUGĄ SPRAWĄ JEST DOBÓR ODPOWIEDNIEGO TRANZYSTORA. ZAPOMNIJCIE O IRLR2905, 3705 I INNYCH Z ALLEGRO PO 2 ZŁOTE. NAWET JAK TO JAKIMŚ CUDEM RUSZY, NIE BĘDZIE PRACOWAŁO JAK WCZEŚNIEJ, BĘDZIE BRAKOWAŁO MOCY I ZAPEWNIAM, ŻE TAKI STEROWNIK NIE PRZEJDZIE TESTU NA STOLE PROBIERCZYM BOSCH EPS 815. JEST TO POTWIERDZONE PRZEZ WSPÓŁPRACUJĄCE ZE MNĄ SERWISY BOSCHA MIEDZY INNYMI Z SUCHEJ BESKIDZKIEJ, LUBLINA CZY PIEKAR ŚLĄSKICH. PO TAKIEJ PROWIZORYCZNEJ NAPRAWIE NIE ZNAMY DNIA ANI GODZINY KIEDY NAM SAMOCHÓD ZNÓW ZGAŚNIE I W JAKIEJ ODLEGŁOŚCI OD DOMU CZY WARSZTATU. DODATKOWO ŹLE NAPRAWIONY STEROWNIK MOŻE USZKODZIĆ ZAWÓR DAWKI PALIWA, TEN MIĘDZY RURKAMI WYSOKIEGO CIŚNIENIA.
                JAK WSPOMNIAŁEM WCZEŚNIEJ CZEŚĆ SERWISÓW BOSCH PRZEKONAŁA SIĘ I WIE ŻE SAMA NAPRAWA STEROWNIKA MOŻE BYĆ SKUTECZNA, Z KOLEI DRUGA CZĘŚĆ WCIĄŻ UPARCIE TWIERDZI ŻE TYLKO PEŁNA REGENERACJA ZA 3 TYSIĄCE COŚ POMOŻE. WYBÓR NALEŻY DO WAS. ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY. PRZY WYSŁANIU WIĘKSZEJ ILOŚCI BĄDŹ DŁUŻEJ WSPÓŁPRACY UDZIELAMY DUŻYCH RABATÓW. Z POZDROWIENIAMI OMEGA SANDOMIERZ. WIĘCEI INFO NA STRONIE http://www.puhomega.pl
 
PRZED NAPRAWĄ KAŻDY STEROWNIK SPRAWDZANY JEST ZA POMOCĄ PODŁĄCZENIA BEZPOŚREDNIO POD WTYCZKĘ PINOWĄ SPECJALISTYCZNYM SPRZĘTEM DIAGNOSTYCZNYM. PO NAPRAWIE BŁĘDY W PAMIĘCI STEROWNIKA SĄ KASOWANE
 
 
USZKODZENIE ELEKTRONIKI STEROWNIKA TO GŁÓWNA USTERKA W TYCH POMPACH, A DOKŁADNIEJ PSUJE SIĘ STEROWANIE ZAWOREM REGULACJI DAWKI PALIWA ( TYM MIĘDZY PRZEWODAMI WYSOKIEGO CIŚNIENIA W GŁOWICY POMPY ). W WYNIKU TEGO USZKODZENIA PALIWO NA WTRYSKACH NIE MA ODPOWIEDNIEGO CIŚNIENIA, BĄDŹ NIE JEST PODAWANE WCALE.


KOSZT NAPRAWY STEROWNIKA TO 300 ZŁ


NA WYKONANĄ NAPRAWĘ UDZIELAMY 12 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI
WYSTAWIAMY RACHUNEK NA WYKONANĄ USŁUGĘ
WYSYŁKA W CIĄGU JEDNEGO DNIA


JEŚLI W AUCIE WYSTĘPUJE KTÓRYŚ Z NIŻEJ OPISANYCH OBJAWÓW LUB BŁĘDÓW ŚWIADCZY TO ŻE W 95 % ULEGŁ USZKODZENIU STEROWNIK POMPY


OBJAWY USZKODZONEGO STEROWNIKA POMPY TO :
  • PO ZGASZENIU AUTO NIE CHCE ODPALIĆ
  • SILNIK CIĘŻKO ODPALIŁ I NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU LUB ZNIKOMO
  • SILNIK ZGASŁ PODCZAS PRACY I JUŻ NIE ZAPALIŁ
  • SILNIK NIERÓWNO PRACUJE
  • SILNIK DYMI
  • SILNIK GAŚNIE PO ROZGRZANIU LUB PRZERYWA
  • SILNIK NIE OSIĄGA PEŁNEJ MOCY



PO ZDIAGNOZOWANIU AUTA KOMPUTEREM MOGĄ SIĘ POJAWIĆ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY :
 
OPEL, SAAB
  • P1630 ZAWÓR DAWKI
  • P1631 STEROWNIK POMPY
  • P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
  • P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
  • P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY
  • P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA
  • P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
  • P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
  • P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE
  • P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU
  • P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA
  • P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA
  • P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA 
AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA
  • 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
  • J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
  • 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY
  • 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER
  • 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA
  • 00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH
  • 01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ
  • N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE
FORD
  • P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE
  • P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA
  • P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU
  • P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA
  • P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA
  • P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA
  • P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA
  • 0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
NISSAN
  • P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
  • P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
  • P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
  • P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU
BMW
  • 73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY
  • 72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU

POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :
  • AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
  • BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
  • DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
  • FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
  • FORD MONDEO 2.0 TDDI
  • FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
  • HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
  • ISUZU KB 3.0 TDI
  • MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
  • MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
  • MITSUBISHI CANTER 3.0
  • NISSAN ALMERA 2.2
  • NISSAN PATROL GR 3.0
  • NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
  • OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
  • OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
  • OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
  • OPEL FRONTERA 2.2 DTI
  • OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
  • OPEL SINTRA 2.2 TD
  • OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
  • ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
  • SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
  • SKODA SUPERB 2.5 TDI
  • VW Passat 2.5 TDI
  • VOLVO FL6 5.5
  • ..............................................................................................
poniżej przydatne linki

http://allegro.pl/sterownik-modul-pompa-wtryskowa-bosch-vp44-vp30-i6806532182.html#thumb/1
 
instrukcja demontazu sterownika
 
https://www.youtube.com/watch?v=kVjxnTbGKsU
 
strony internetowe
 
https://www.puhomega.pl
 
https://www.naprawa-pomp.com
 
 
kanał youtube
 
https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Ocl5g9z_UdapgWuobg
Kontakt
omega
Koszalin, woj. zachodnio-pomorskie ( Pokaż na mapie)
Kontakt
Telefon: pokaż telefon
Strona WWW: www.puhomega.pl
Podziel się:
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.