Szczegóły ogłoszenia:
Odwiedzasz to miejsce i zastanawiasz się, czy reklama zawsze musi wyglądać tak samo? Jest to pytanie, na które ciężko jednoznacznie odpowiedzieć. Z jednej strony tak musi. Każdy z nas przyzwyczaja się do pewnych schematów myślenia. Duża część reklam właśnie się na tym opiera. Marketingowcy opracowali schematy, które działają. Dlatego większość korzysta właśnie z tych schematów. Jedni je tylko kopiują, inni lekko modyfikują, jeszcze inni starają się je dopracować. Jednak rdzeń działania pozostaje taki sam. Druga strona medalu jest taka, że skoro wszyscy działamy na schematach, to część reklam nie ma szans się wyróżnić. W tym miejscu marketingowcy stworzyli reklamy łamiące schematy. One zapadają w pamięć. Przebiją monotonie tylko, że nie dają żadnej gwaranci. Cześć z tych reklam to złote strzały, które z czasem staja się schematami inne to całkowite porażki. Jeśli ciekawi cię to jak piszę. Zapraszam na mój blog. Link gdzieś tu się znajdzie.